Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu , ul.
Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015
6441010, faks 015 8322829.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i
dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów
eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa
Powiatowego w Sandomierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Starostwa
Powiatowego w Sandomierzu:
1) artykułów biurowych i papierniczych w asortymencie określonym w zał.
nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych określonych w
załączniku nr2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3)materiały eksploatacyjne do kserokopiarek określonych w załączniku nr 3
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Zakres obejmuje artykuły wymienione w częściach 1) ,2) ,3) zgłaszane
okresowo do Dostawcy zgodnie z potrzebami Wydziałów Starostwa.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną , dwie lub
wszystkie części wymienione w ust. 1. pkt. 1,2,3 sumując każdą część
oddzielnie (uzupełniając załącznik 1,2 lub 3 ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.10.00.00-0, 30.12.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kupujący zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia na
zakup artykułów biurowych w przypadku mniejszej ilości zakupu artykułów
biurowych ze względu na mniejsze zapotrzebowanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sandomierz.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 34
27-600 Sandomierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 34
27-600 Sandomierz
pok. 405.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
Sandomierz
dnia 10.01.2014r
ODPOWIEDZI
NA ZAPYTANIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nasz
znak: OR.IX.272.1.1.2014
Dotyczy:
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.
„Sprzedaż
i dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów
eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla
potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu".
W
dniu 09.01.2014r. do Zamawiającego wpłynęły pytania dotyczące
treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na w/w zadanie.
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania w kolejności zadanych
pytań:
1.
Pytanie 1:
„Czy
przedmiotem zamówienia są materiały oryginalne wyprodukowane przez
producentów urządzeń w których te materiały będą używane, czy
też Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych?”
Odp.
1)
Zgodnie
z „uwagami” zapisanymi w załącznikach 2 i 3 Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga:
„Rozpatrywane
będą tylko ceny tonerów nieregenerowanych zalecanych przez
producenta sprzętu. Nie mogą to być zamienniki."
Zamawiający
rozumie przez to materiały oryginalne.
2.
Pytanie 2:
„Czy
Zamawiający doda do formularzy z załączników nr 2 i 3 kolumnę
„Nazwa producenta i symbol oferowanego materiału” w celu
identyfikacji materiałów oferowanych przez Wykonawców?”
Odp.
2)
W
związku z tym, iż Zamawiający wymaga materiałów oryginalnych, a
nazwy producentów oraz symbole drukarek i kserokopiarek znajdują
się w kolumnie „nazwa towaru” Zamawiający nie doda nowej
kolumny do przedstawionych załączników.