sandomierz.bip.gmina.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Starostwa Powiatow. w Sandomierzu www.powiat.sandomierz.pl
Przetargi strona główna 

Przetargi

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - zakup
samochodu osobowego

Sandomierz: Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 99169 - 2012; data zamieszczenia: 04.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107736 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w ilości 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. BIBMOT BIK -SP.J., ul. Drzewieckiego 1, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94801,00

  • Oferta z najniższą ceną: 94801,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97940,00

  • Waluta: PLN.


Sandomierz 24.04.2012r

ZP272.4.2012

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Starostwo Powiatowe w Sandomierzu informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) dotyczące realizacji zadania: ,, Dostawa samochodu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu" zostało rozstrzygnięte w dniu 24.04.2012r. Komisja przetargowa uznała za najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez firmę:
PW BIBMOT BIK-SP.J.
ul. Drzewieckiego 1
39-300 Mielec

Oferta złożona przez w/w firmę spełnia wszystkie wymagania Ustawy Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest najkorzystniejsza pod względem ceny.

  1. Do przetargu na w/w zadanie przystąpiło 2 Wykonawców.
  2. Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty.
  3. Zestawienie ofert:

Nr oferty oraz adres oferenta

Oferowana cena brutto

Liczba pkt. wg przyjetego kryterium oceny

Oferta nr 1
,,Pietrzak" Sp. z o.o.
ul. Bocheńskiego 125
40-816 Katowice

97 940,00 zł

96,79pkt

Oferta nr 2
PW BIBMOT BIK-SP.J.
ul. Drzewieckiego 1
39-300 Mielec

94 801,00 zł

100pkt

Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z terminem przewidzianym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
Dziękujemy za złożenie ofert.


Sandomierz: Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.
Numer ogłoszenia: 107736 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sandomierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiat.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w ilości 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego zał nr3 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnienia na podstawie danych zawartych w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego zał nr3 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnienia na podstawie danych zawartych w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nie zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego zał nr3 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnienia na podstawie danych zawartych w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nie zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego zał nr3 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnienia na podstawie danych zawartych w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nie zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego zał nr3 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnienia na podstawie danych zawartych w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nie zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty poświadczające autoryzację producenta oferowanego samochodu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz Sekretariat pok.405 (IV piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami


Dotyczy: postępowania ZP-272.4.2012 nr ogłoszenia 107736-2012

W postępowaniu ogłoszonym w dniu 05.04.2012r numer ogłoszenia 107736-2012 Zamawiający otrzymał następujące pytania:

  1. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd o wysokości całkowitej 1875 mm?
  2. Czy Zamawiający wymaga, aby pojazd posiadał kolumnę kierownicy regulowaną w minimum dwóch płaszczyznach?
  3. Czy Zamawiający może wydłużyć termin realizacji do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy?

Udzielone odpowiedzi:

Pytanie nr 1 - odpowiedź nie - (wysokość określona w załączniku do specyfikacji jest pożądaną wysokością minimalną).
Pytanie nr 2 - zamawiający dopuszcza taką możliwość.
Pytanie nr 3 - zamawiający nie wyraża zgody na takie wydłużenie terminu.

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Data wprowadzenia: 2012-04-05 11:34:00 | Data modyfikacji: 2012-05-04 10:25:46.
Data wprowadzenia: 2012-04-05 11:34:00
Data modyfikacji: 2012-05-04 10:25:46
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
  Biuletyn Informacji Publicznej - sandomierz.bip.gmina.pl