sandomierz.bip.gmina.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Starostwa Powiatow. w Sandomierzu www.powiat.sandomierz.pl
Przetargi strona główna 

Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane

REKULTYWACJA POPOWODZIOWA TERENU WSI WINIARY, GMINA DWIKOZY, POWIAT SANDOMIERZ
Numer ogłoszenia: 182440 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REKULTYWACJA POPOWODZIOWA TERENU WSI WINIARY, GMINA DWIKOZY, POWIAT SANDOMIERZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE REKULTYWACJI POPOWODZIOWEJ TERENU WSI WINIARY, GMINA DWIKOZY, POWIAT SANDOMIERZ NA GRUNTACH WŁAŚCICIELI PRYWATNYCH. GRUNTY TE W WYNIKU POWODZI W CZERWCU W 2010 R. ZOSTAŁY ZNISZCZONE NA POWIERZCHNI, PRZEZ KTÓRĄ PRZEMIESZCZAŁA SIĘ FALA POWODZIOWA I NA DZIAŁKI UPRAWIANE W WIĘKSZOŚCI SADOWNICZO NANIOSŁA UTWARDZENIA POWIERZCHNI DRÓG, POWYRYWAŁA OGRODZENIA I DRZEWA, OSADZIŁA GAŁĘZIE, FASZYNĘ I ŚMIECI. UTRZYMUJĄCA SIĘ PRZEZ DŁUŻSZY CZAS WODA ZAHAMOWAŁA PROCESY ŻYCIOWE DRZEW W WYNIKU CZEGO ULEGŁY ONE OBUMARCIU I WYMAGAJĄ KARCZOWANIA. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: A) REKULTYWACJE TERENU (ROBOTY REKULTYWACYJNE PO POWODZI) B) MECHANICZNE ŚCINANIE DRZEW Z KARCZOWANIEM PNI. C) USUNIĘCIE I SPALENIE POZOSTAŁOŚCI PO KARCZOWANIU. D) UPRAWĘ PŁUŻNĄ W TERENACH NIEZADARNIOWYCH. E) MECHANICZNE PLANTOWANIE TERENU. F) PRZEMIESZCZANIE SPYCHARKAMI MAS ZIEMNYCH UPRZEDNIO ODSPOJONYCH. G) ANALOGIA. WYWIEZIENIE GRUZU Z TERENU BUDOWY PRZY MECHANICZNYM ZAŁADOWANIU I WYŁADOWANIU. H) OGRODZENIE Z SIATKI NA LINKACH - ROZEBRANIE I WYWIEZIENIE. WYKAZ DZIAŁEK, NA KTÓRYCH BĘDĄ PROWADZONE ROBOTY: - DZ. NR 1801, - DZ. NR 254, - DZ. NR 377/14, - DZ. NR 377/15, - DZ. NR 377/20, - DZ. NR 378, - DZ. NR 147/4, - DZ. NR 152, - DZ. NR 153 PRACE NALEŻY WYKONAĆ ZGODNIE ZE SZTUKĄ PROWADZENIA PRAC REKULTYWACYJNYCH A ODDANE PO REKULTYWACJI DZIAŁKI BĘDĄ SPEŁNIAŁY WYMOGI AGROTECHNICZNE DO PROWADZENIA RACJONALNEJ GOSPODARKI ROLNEJ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: KAŻDA OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 5000,00 ZŁ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI DOTYCZĄCE POSIADANIA UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI JEŻELI PRZEPISY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK ICH POSIADANIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA WYKAŻE, ŻE W OKRESIE OSTATNICH 5 LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE WYKONAŁ CO NAJMNIEJ 2 ROBOTY O ZBLIŻONYM CHARAKTERZE (POTWIERDZONE DOKUMENTAMI, ŻE ROBOTY TE ZOSTAŁY WYKONANE ZGODNIE Z ZASADAMI SZTUKI BUDOWLANEJ I PRAWIDŁOWO UKOŃCZONE) ODPOWIADAJĄCE SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ (WARTOŚĆ JEDNEJ ROBOTY NIE MNIEJSZA NIŻ 100 000,00 ZŁ. BRUTTO), ROBOCIE STANOWIĄCEJ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA WYKAŻE, ŻE DYSPONUJE SPRZĘTEM I URZĄDZENIAMI NIEZBĘDNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, W SZCZEGÓLNOŚCI CO NAJMNIEJ: KOPARKA 1 SZT., SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY 1 SZT., CIĄGNIK ROLNICZY Z OSPRZĘTEM DO WYKONYWANIA UPRAW POLOWYCH.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA WYKAŻE, ŻE DYSPONUJE OSOBĄ, KTÓRA BĘDZIE PEŁNIĆ FUNKCJĘ KIEROWNIKA ROBÓT POSIADAJĄCEGO ODPOWIEDNIE CO DO ZAKRESU UPRAWNIENIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK TEN ZOSTANIE SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA WYKAŻE, ŻE JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZGODNIE Z PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA NA WARTOŚĆ, CO NAJMNIEJ STANOWIĄCĄ WARTOŚĆ BRUTTO ZŁOŻONEJ OFERTY.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - WIEDZA I DOŚWIADCZENIE - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sandomierz.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W SANDOMIERZU, UL. MICKIEWICZA 34, 27 - 600 SANDOMIERZ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT STAROSTWA POWIATOWEGO W SANDOMIERZU POK. NR 206..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Data wprowadzenia: 2011-07-04 13:21:35 | Data modyfikacji: 2011-07-04 14:34:48.
Data wprowadzenia: 2011-07-04 13:21:35
Data modyfikacji: 2011-07-04 14:34:48
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
  Biuletyn Informacji Publicznej - sandomierz.bip.gmina.pl