Ogłoszenia

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie
ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości
o nieuregulowanym stanie prawnym, położonej w
Wilczycach, oznaczonej w ewidencji gruntów
numerem działki 485/2.

Sandomierz 26 lipiec 2022 rok

GN.6821.1.4.2022

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ograniczenia sposobu korzystania
z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.

Na podstawie przepisów art. 61 § 1 i § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 roku poz. 735 ), art. 113 ust. 6 oraz art. 115 ust. 3 i art. 124a w związku z art. 124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2021 roku poz. 1899 z późn. zm.)

Starosta Sandomierski zawiadamia, że zostaje wszczęte na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o. o. postępowanie w sprawie wydania decyzji ograniczającej sposób korzystania z nieruchomości położonej w Wilczycach gmina Wilczyce, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 485/2, która nie posiada uregulowanego stanu prawnego, w celu realizacji inwestycji celu publicznego poprzez udzielenie zezwolenia na przeprowadzenie przez nieruchomość przewodów i urządzeń służących do przesyłania gazu ziemnego tj. gazociągu średniego ciśnienia DN 63 mm wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz ustanowienia pasa strefy kontrolowanej gazociągu, zgodnie z ustaleniami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wilczyce.

Zgodnie z art. 124 a, w związku z art. 114 ust. 3 i 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami informację o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym położonej w Wilczycach, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 485/2 podano do publicznej wiadomości dnia 15 marca 2022 roku, poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, na stronie Monitora Urzędowego, a także poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, ogłoszeń o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, Ogłoszenia zostały wywieszone na okres 2 miesięcy.

W terminie 2 miesięcy od dnia opublikowania ogłoszeń do Starostwa Powiatowego w Sandomierzu nie zgłosiły się osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do przedmiotowej nieruchomości.

Jednocześnie stosownie do obowiązku wynikającego z przepisu art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, iż w niniejszej sprawie skompletowany został materiał dowodowy i strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w oparciu o które zostanie wydana decyzja.

Powyższe zawiadomienie podlega w dniu 27 lipca 2022 roku wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu i opublikowaniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu bip.powiat.sandomierz.pl , a także na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu www.powiat.sandomierz.pl.

Otrzymują:
1 x Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
bip.powiat.sandomierz.pl
1 x Strona Internetowa Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
www.powiat.sandomierz.pl
1 x Tablica ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
1 x Pani Ewelina Szkolak – pełn. PSG Sp. z o. o.
1 x PSG Sp. z o. o.

Sprawę prowadzi: Beata Sławińska

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Starosta Sandomierski z siedzibą w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 15 644 10 10, e-mail: starostwo@powiat.sandomierz.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania administracyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia
14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być strony postępowania administracyjnego.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Planowany okres, prze który dane osobowe będą przechowywane to okres niezbędny do realizacji zadań zawartych w wyżej wymienionych ustawach.
7. Każdemu, którego dotyczą dane osobowe przysługuje żądanie dostępu do tych danych (art. 15 RODO) oraz ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo przenoszenia danych.
8. Każdemu, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO (art. 77 RODO).
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany , w tym również w formie profilowania.

 

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Autor: Beata Sławińska | Data wprowadzenia: 2022-07-27 12:33:50.
Data wprowadzenia: 2022-07-27 12:33:50
Autor: Beata Sławińska
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót