INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NR 1/2024
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM
W SANDOMIERZU
27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 34
na stanowisko:
Referent w Wydziale Architektury i Budownictwa
Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko urzędnicze wybrane zostały:
- Pani Magdalena Kamuda zam. Chobrzany,
- Pan Marcin Kupiec zam. Sandomierz.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Magdalena Kamuda i Pan Marcin Kupiec wykazali się odpowiednimi kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisku. W procedurze naboru spełnili wszystkie wymagania formalne. Wykazali się bardzo dużą wiedzą merytoryczną, wiedzą w zakresie działania samorządu powiatowego, administracji, doświadczeniem praktycznym oraz znajomością zadań realizowanych na stanowisku Referenta w Wydziale Architektury
i Budownictwa.
********************************************************************************************
Sandomierz 04.10.2024 r.
Lista kandydatów
spełniających wymagania formalne
na stanowisko Referenta w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
Informuje się, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. |
Imię i Nazwisko |
Miejsce zamieszkania |
1. |
Magdalena Kamuda |
Chobrzany |
2. |
Marcin Kupiec |
Sandomierz |
********************************************************************************************
OR.2110.1.2024
Ogłoszenie Nr 1/2024
z dnia 17 września 2024 r.
Starosta Sandomierski
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Sandomierzu.
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 34
27-600 Sandomierz
Stanowisko pracy:
Referent w Wydziale Architektury i Budownictwa (2 etaty)
Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie wykształcenia wyższego,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
6) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej 2 letni staż pracy w administracji samorządowej,
2) znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku w szczególności:
a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy o samorządzie powiatowym,
c) ustawy o ochronie danych osobowych,
d) ustawy prawo budowlane,
e) ustawy prawo wodne,
f) ustawy o drogach publicznych,
g) wstawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (ZRID)
h) aktów wykonawczych do w/w ustaw,
3) znajomość Statutu Powiatu Sandomierskiego,
4) biegła znajomość obsługi komputera,
5) znajomość ogólnodostępnego internetowego centralnego Rejestru Wniosków, Decyzji i Zgłoszeń w sprawach budowlanych,
6) umiejętność analizy dokumentacji projektowej,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, asertywność, dokładność, bezinteresowność,
9) wysoka kultura osobista, życzliwość w kontaktach interpersonalnych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przygotowywanie pozwoleń na budowę i rozbiórkę.
2) Przyjmowanie i sprawdzanie zgłoszeń:
- o zamiarze budowy lub wykonania innych robót budowlanych,
- rozbiórki,
- zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
3) Przygotowywanie decyzji:
- o sprzeciwie do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robot budowlanych,
- rozbiórki,
- zmiany sposoby użytkowania budynku lub jego części,
- zawierającej projekt zagospodarowania działki lub terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany,
- o pozwolenie na budowę tymczasowego obiektu budowlanego,
- o zmianie pozwolenia na budowę,
- o odmowie zatwierdzenia projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę,
- o wygaśnięciu pozwolenia na budowę.
4) Przyjmowanie wniosków:
- o pozwolenie na budowę tymczasowego obiektu budowlanego,
- o zmianie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę.
5) Prowadzenie rejestru:
- wydanych pozwoleń na budowę,
- wniosków, pozwoleń i zgłoszeń,
- wydanych dzienników.
6) Przygotowywanie pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektów budowlanych.
7) Wydawanie postanowień w sprawach odstępstw od przepisów techniczno – budowlanych.
8) Przekazywanie organom samorządowym i nadzoru budowlanego kopii decyzji i zgłoszeń wg właściwości.
9) Wydawanie zaświadczeń:
- o wydzieleniu samodzielnych lokali mieszkalnych lub użytkowych,
- potwierdzających powierzchnie użytkową mieszkań i budynków.
10) Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1. Praca administracyjno- biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie.
3. Praca będzie odbywać się w budynku Starostwa Powiatowego w Sandomierzu,
który posiada windę i jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Sandomierzu był wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe ( dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu),
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zajmowanie stanowiska, na które prowadzony jest nabór,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej w przypadku jeśli kandydat taką prowadzi,
11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli dotyczy kandydata).
Wymagane oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV oraz kserokopie dokumentów muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Brak wymaganego podpisu dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530)”.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymienione wyżej dokumenty należy składać w podpisanej (imię i nazwisko oraz adres) i zaklejonej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –„ Referent w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Sandomierzu”
w Punkcie Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34, w terminie do dnia 30 września 2024 r. do godziny 1530 lub przesłać pocztą – liczy się data wpływu do tut. Starostwa.
Dodatkowe informacje
1. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie rekrutacji.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.sandomierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.
4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (15) 644-10-10.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanej dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Sandomierski z siedzibą ul. Mickiewicza 34, 27 -600 Sandomierz. Można się z nami kontaktować: listownie pod wskazany powyżej adres, - mailowo na adres: starostwo@powiat.sandomierz.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu naboru,
w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie
na podstawie wcześniej udzielonej zgody, w zakresie i celu określonym w treści zgody.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: uprawnione organy publiczne, podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem danych jest Starosta Sandomierski.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 2 nie krócej jednak niż przez okres wskazany w ustawie z dnia 14 lipca 1982 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164) lub w innych obowiązujących przepisach prawa.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO,
- prawo ich sprostowania na podstawie art. 16 RODO,
- usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym") na podstawie art. 17 RODO,
- ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO,
- prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art.21 RODO,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie art. 7 ust 3 (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
7. Przysługuje Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji Pani/Pana osoby.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.