Ogłoszenia

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie
ustalenia wysokości odszkodowania za
nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym,
położoną we wsi Krobielice w gminie Klimontów,
oznaczoną w ewidencji gruntów numerem działki
242.

Sandomierz 30 listopad 2022 rok

GN.683.5.8.2021

ZAWIADOMIENIE

Starosty Sandomierskiego o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym.

Stosownie do przepisów art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 roku poz. 735 z późn. zm.), art. 12 ust. 4a, 4f i 5 art. 18 i art. 22 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020 roku poz. 1363 z późn. zm.) oraz art. 128 ust. 1, art. 130 ust. 2, art. 132 ust 1a i art. 133 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2020 roku poz. 1990 z późn. zm.) Starosta Sandomierski zawiadamia, że od dnia 10 września do dnia 15 listopada 2021 roku zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, na stronie Monitora Urzędowego, a także poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, ogłoszenie o zamiarze ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym, położoną we wsi Krobielice w gminie Klimontów, oznaczoną w ewidencji gruntów numerem działki 242 o powierzchni 0,0248 ha. Decyzją AB.6740.2.2021.SPEC Decyzja 4/2021 z dnia 25 czerwca 2021 roku Starosta Sandomierski zezwolił na realizację inwestycji drogowej zarządcy drogi gminnej – Burmistrzowi Miasta i Gminy Klimontów dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa drogi wewnętrznej od km 0+000 do km 0+999 w miejscowości Krobielice”.

Zgodnie z art. 12 ust. 4f ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych odszkodowanie za nieruchomości zajęte pod drogi, które z mocy prawa stały się własnością gminy w odniesieniu do nieruchomości zajętych pod drogę gminną, przysługuje dotychczasowym właścicielom, użytkownikom wieczystym oraz osobom którym przysługuje do nieruchomości ograniczone prawo rzeczowe

W terminie 2 miesięcy od dnia opublikowania i wywieszenia ogłoszenia do Starostwa Powiatowego w Sandomierzu nie zgłosiły się osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do przedmiotowej nieruchomości.

Jednocześnie stosownie do obowiązku wynikającego z przepisu art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, iż w niniejszej sprawie skompletowany został materiał dowodowy. Strony mogą się zapoznać z materiałem dowodowym w terminie 7 dni od dnia wywieszenie niniejszego zawiadomienia.

Powyższe zawiadomienie podlega w dniu 2 grudnia 2022 roku wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu i opublikowaniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.

 

Otrzymują:
1 x Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
bip.powiat.sandomierz.pl
1 x Strona internetowa Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
www.powiat.sandomierz.pl
1 x Burmistrz Miasta i Gminy Klimontów
1 x Tablica ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu

 

 Sprawę prowadzi: Beata Sławińska

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Starosta Sandomierski z siedzibą w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 15 644 10 10, e-mail: starostwo@powiat.sandomierz.pl .
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania administracyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia
14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być strony postępowania administracyjnego.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Planowany okres, prze który dane osobowe będą przechowywane to okres niezbędny do realizacji zadań zawartych w wyżej wymienionych ustawach.
7. Każdemu, którego dotyczą dane osobowe przysługuje żądanie dostępu do tych danych (art. 15 RODO) oraz ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo przenoszenia danych.
8. Każdemu, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO (art. 77 RODO).
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany , w tym również w formie profilowania.

 

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Autor: Beata Sławińska | Data wprowadzenia: 2022-12-01 13:22:41.
Data wprowadzenia: 2022-12-01 13:22:41
Autor: Beata Sławińska
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót