Przetargi
Przetarg na usługę wykonania bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek - zawiadomienie o wyborze oferty |
Sandomierz 06.10.2015r. ABiI.XII.272.7.1.2015 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Starostwo Powiatowe w Sandomierzu informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) dotyczące realizacji zadania: „Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek” zostało rozstrzygnięte w dniu 06.10.2015r. Komisja przetargowa uznała za najkorzystniejszą ofertę złożoną przez: Bank Spółdzielczy w Sandomierzu, Oferta złożona przez w/w Bank spełnia wszystkie wymagania Ustawy Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Bank Spółdzielczy w Sandomierzu Oferowana cena: Za prowadzenie rachunku bieżącego i pomocniczego: 40,00zł Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty. Na podstawie art. 94 ust. 2 pkt. 1) lit. a) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z SIWZ umowa z Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 12.10.2015r. Dziękujemy za złożenie ofert. --- Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego oraz 17 jednostek organizacyjnych. Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych, bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową Powiatu Sandomierskiego. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, w wybranej placówce bankowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące działania : 1) Założenie i prowadzenie rachunków: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) walutowych, d) Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2) Dokonywanie operacji bankowych (przelewy, przyjmowanie wpłat gotówkowych, wypłaty gotówkowe). 3) Automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych (w tym na lokaty typu, OVERNIGHT) 4) Przechowywanie depozytów. 5) Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Posiadania lub uruchomienia w dniu podpisania umowy w Sandomierzu 1 oddziału Banku lub filii, 2) Otwarcia punktu kasowego w siedzibie Starostwa Powiatowego ul. Mickiewicza 34 w Sandomierzu, obsługiwanego przez 2 etatowych pracowników banku. Zamawiający udostępni wykonawcy pomieszczenie pod 2 stanowiska kasowe na warunkach określonych w odrębnych umowach, nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia. 3) Nie pobierania opłat: a) od wpłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki nieposiadające osobowości prawnej, w punktach kasowych, oddziałach i filiach Banku z tytułów wymienionych w art.5 ustawy z dnia 13 listopada 2003 roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (t.j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1115 ze zmianami), b) od operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych na rachunkach Zamawiającego, c) od przechowywania depozytów, d) od udostępnienia i prowadzenia indywidualnych numerów rachunków wirtualnych oraz od wydania nośników pieniądza elektronicznego, e) wydawania na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych, f) instalacji, doradztwa i eksploatacji systemu bankowości elektronicznej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 66110000-4 Usługi bankowe. II.1.5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.10.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Nr konta Zamawiającego: 74 9429 0004 2001 0013 2251 0024 - Bank Spółdzielczy w Sandomierzu z dopiskiem: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek. 2. Wadium może być wnoszone także w następujących formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 3. Poręczenie - złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 Ustawy prawo zamówień publicznych. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ przez sprawdzenie ich kompletności i zgodności warunków. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ przez sprawdzenie ich kompletności i zgodności warunków. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ przez sprawdzenie ich kompletności i zgodności warunków. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ przez sprawdzenie ich kompletności i zgodności warunków. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ przez sprawdzenie ich kompletności i zgodności warunków. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 40 IV.2.2) IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sandomierz.bip.gmina.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ul.Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami |
Data modyfikacji: 2015-10-06 12:32:03
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót |