Przetargi
Ogłoszenie o wyborze oferty - Przetarg - tablice rejestracyjne |
|||||||||||||||||||||||||
Sandomierz 22.03.2011r. INFORMACJA Zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) informujemy niniejszym, że komisja przetargowa powołana przez Starostę Sandomierskiego dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu ogłoszonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 31916-2011 28.02.2011r. Po sprawdzeniu kompletności ofert i spełnienia wymagań zawartych w SIWZ komisja stwierdziła, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma TABAL Jan Kidaj, Mieczysław Daniel – sp. j. ul. Energetyków 14 20-468 Lublin, ponieważ zaproponowała najniższą cenę zamówienia otrzymując w ocenie maksymalną ilość punktów – 100. Zestawienie ocen punktowych wszystkich rozpatrywanych ofert zawiera załącznik nr 1. Ponadto informujemy, że w określonym przez zamawiającego terminie wpłynęło do jego siedziby 5 ofert, ale jeden z wykonawców firma PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp.J. ul. M. Konopnickiej 11B 05-230 Kobyłka został wykluczony z dalszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 punkty 2 i 4 w/w ustawy, ponieważ nie wniósł wymaganego wadium oraz nie przedłożył wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień wraz z referencjami, a także informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej. Zatem oferta tego wykonawcy została uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 tej ustawy. W wyniku dokonanego rozstrzygnięcia przedmiotowego przetargu StarostwoPowiatowe w Sandomierzu w terminie określonym w art. 94 ust. 1 punkt 2 w/w ustawy tj 10 dni zawrze z firmą TABAL umowę na dostawę tablic rejestracyjnych. Załącznik nr 1 Sandomierz 22.03.2011r. Wybór najkorzystniejszej oferty na dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w ogłoszonym przetargu nieograniczonym
Sandomierz: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tablice rejestracyjne dla pojazdów - wykonanie i dostawa oraz odbiór i likwidacja zużytych. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zgodnie z rozdziałem VII SIWZ III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Zgodnie z rozdziałem VI punkty 4 i 5 III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sandomierz.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Sandomierzu. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Poprawki w załącznikach do SIWZ W dniu 02.03.2011r. poprawiono oczywiste pomyłki pisarskie w załączniku nr 2 i w załączniku nr 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które nie powodują zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu nr 31916-2011 z 28.02.20011r. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - poprawiona |
|||||||||||||||||||||||||
Data modyfikacji: 2011-03-30 12:39:38
Autor: Maciej Dynkowski
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót |