Przetargi
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż i dostawę artykułów biurowych - zawiadomienie o wyborze oferty |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i
papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i
kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Sandomierzu: 1) artykułów biurowych i papierniczych w asortymencie określonym w zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych określonych w załączniku nr2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3)materiały eksploatacyjne do kserokopiarek określonych w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres obejmuje artykuły wymienione w częściach 1) ,2) ,3) zgłaszane okresowo do Dostawcy zgodnie z potrzebami Wydziałów Starostwa. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną , dwie lub wszystkie części wymienione w ust. 1. pkt. 1,2,3 sumując każdą część oddzielnie (uzupełniając załącznik 1,2 lub 3 ). II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.10.00.00-0, 30.12.00.00-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Kupujący zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia na zakup artykułów biurowych w przypadku mniejszej ilości zakupu artykułów biurowych ze względu na mniejsze zapotrzebowanie. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sandomierz.bip.gmina.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz pok. 405. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
Sandomierz dnia 10.01.2014r ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Nasz znak: OR.IX.272.1.1.2014 Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu". W dniu 09.01.2014r. do Zamawiającego wpłynęły pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na w/w zadanie. Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania w kolejności zadanych pytań:
1.
Pytanie 1:
Odp.
1)
2.
Pytanie 2:
Odp.
2)
|
Data modyfikacji: 2014-01-24 12:27:55
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót |