Przetargi

`Ogłoszenie

 

Sandomierz 19.06.2013r


ZP272/1/2013


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Starostwo Powiatowe w Sandomierzu informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) dotyczące realizacji zadania: ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierz" zostało rozstrzygnięte w dniu 19.06.2013r. Komisja przetargowa uznała za najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez firmę:


SUNTAR SP. z o. o.

ul. Boya Żelińskiego 5b

33-100 Tarnów


Oferta złożona przez w/w firmę spełnia wszystkie wymagania Ustawy Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest najkorzystniejsza pod względem ceny.


  1. Do przetargu na w/w zadanie przystąpiło 2 Wykonawców.

  2. Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty.

  3. Zestawienie ofert:

Nr oferty oraz adres oferenta

Oferowana cena brutto

Liczba pkt. wg przyjetego kryterium oceny

Oferta nr 1

SUNTAR SP. z o. o.

ul. Boya Żelińskiego 5b

33-100 Tarnów

28 831,20 zł

100pkt

Oferta nr 2

I-BS.PL Sp. Z o. o.

ul. Sienkiewicza 4/62

39-400 Tarnobrzeg

35 710,59 zł

80,70pkt


Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z terminem przewidzianym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

Dziękujemy za złożenie ofert.


Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 83909 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Przedmiotem zamówienia są: urządzenia komputerowe - 7 sztuk, monitory - 8 sztuk, komputer przenośny (laptop) - 1 sztuka, drukarka laserowa - 3 sztuki, drukarka laserowa kolorowa - 1 sztuka. Dokładny opis przedmiotu zamówienia i szczegółowe parametry, konfiguracja, ilości oraz inne wymagania techniczne zawiera zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z rozdz. V SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia na podst. załączonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://sandomierz.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz pokój 405 IV piętro (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Data wprowadzenia: 2013-05-21 14:12:12 | Data modyfikacji: 2013-06-20 08:01:23.
Data wprowadzenia: 2013-05-21 14:12:12
Data modyfikacji: 2013-06-20 08:01:23
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót