Przetargi
`Ogłoszenie | |||||||||
Sandomierz 19.06.2013r ZP272/1/2013 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Starostwo Powiatowe w Sandomierzu informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) dotyczące realizacji zadania: ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierz" zostało rozstrzygnięte w dniu 19.06.2013r. Komisja przetargowa uznała za najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez firmę: SUNTAR SP. z o. o. ul. Boya Żelińskiego 5b 33-100 Tarnów Oferta złożona przez w/w firmę spełnia wszystkie wymagania Ustawy Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest najkorzystniejsza pod względem ceny.
Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z terminem przewidzianym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Dziękujemy za złożenie ofert.
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Przedmiotem zamówienia są: urządzenia komputerowe - 7 sztuk, monitory - 8 sztuk, komputer przenośny (laptop) - 1 sztuka, drukarka laserowa - 3 sztuki, drukarka laserowa kolorowa - 1 sztuka. Dokładny opis przedmiotu zamówienia i szczegółowe parametry, konfiguracja, ilości oraz inne wymagania techniczne zawiera zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://sandomierz.bip.gmina.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz pokój 405 IV piętro (Sekretariat).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. |
|||||||||
Data modyfikacji: 2013-06-20 08:01:23
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót |