Przetargi

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla
potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu

Sandomierz, dnia 05.12. 2011 r.

ZP/343/09/2011/07

I-BS.PL Sp. z o. o.
ul. Sienkiewicza 4/62
39-400 Tarnobrzeg

dot. postępowania i udzielenie zamówienia publicznego nr 302993 -2011 w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu;

INFORMACJA
o terminie i miejscu zawarcia umowy

Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34, działając zgodnie z art. 94 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, że umowa z Wykonawcą I – BS.PL Sp. z o. o., ul. Sienkiewicza 4/62 39-400 Tarnobrzeg w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu zostanie zawarta dnia 07 grudnia 2011 roku o godz.10:00 w siedzibie Zamawiającego.

W podpisie
/-/Stanisław Masternak/-/
Starosta Sandomierski


Sandomierz dn. 05.12.2010 r.

ZP 343/09/2011/06

ZAWIADOMIENIE
o wyborze najkorzystniejszej oferty

Starostwo Powiatowe w Sandomierzu uprzejmie informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dotyczące "Zakupu i dostawy sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego Sandomierzu" zostało w dniu 02.12.2010 r.  rozstrzygnięte.

Dane o ofertach:

I. W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę:

I-BS. PL Sp. z o. o.
ul. Sienkiewicza 4/62
39-400 Tarnobrzeg

II. Nie wykluczono żadnego oferenta.

III. Nie odrzucono żadnej oferty.

Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz.759 z późn. zm.) informuję, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez:

I-BS. PL Sp. z o. o.

ul. Sienkiewicza 4/62

39-400 Tarnobrzeg

 

Uzasadnienie wyboru: oferta ww. oferenta uzyskała najwyższą ilość punktów, została przygotowana zgodnie z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz spełnia wymagania formalne niezbędne do udzielenia zamówienia publicznego.




 W podpisie
/-/Wojciech Dzieciuch/-/
Wicestarosta


UWAGA - Duplikat ogłoszenia zamieszczonego 21.11.2011

 

Sandomierz: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 302993 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w ilości: urządzenia komputerowe - 3 sztuki, monitory - 3 sztuki. Dokładny opis przedmiotu zamówienia i szczegółowe parametry techniczne , konfiguracja oraz inne wymagania techniczne zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sandomierz.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz Sekretariat, pokój nr 405 (IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Sprostowanie do SIWZ

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Data wprowadzenia: 2011-11-25 09:28:25 | Data modyfikacji: 2011-12-07 08:46:26.
Data wprowadzenia: 2011-11-25 09:28:25
Data modyfikacji: 2011-12-07 08:46:26
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót